» » Физикалық сайыс сабақ

 
 
 

Физикалық сайыс сабақ

Автор: admin от 14-02-2017, 10:51, посмотрело: 5920

532

Сабақ  тақырыбы:Термодинамика  негiздерi  тарауына қайталау.        

Сабақтың  мақсаты:

Бiлiмдiлiк :                  Оқушылардың  жеке қабiлетiн  зерттеу, оның табиғи  және   жақты дамуын  бағдарлап отыру.

Дамутышылық:  Физикалық формалар  құрастыру , есептер шығару  қабiлетiн  арттыру , логикалық  ойлау, есте  сақтау қабiлетiн   дамыту.

Тәрбиелiк:                  Оқушыларға  келешекте өздерiнiң  таңдаған мамандық  алуға бағыт-бағдар  беру, iзденiмпаздылыққа, ептiлiкке  тәрбиелеу.

 

Сабақтың  әдiсi:     Сұрақ-жауап,есептер  шығарту.

Сабақтың  көрнекiлiгi: Сызба-суреттер, сұрақтар  

салынған қоржын, карточкалар т.б.

Сабақтың  барысы: 1.Ұйымдастыру бөлiмi.

                                     2.Оқушыларды түгелдеу.

    3.Сайыс  кезеңiн өткiземiн.Оқушыларды   

     " Тапқырлар” және " Ептiлер " болып  

       екi  топқа  бөлiнедi.

 

Сайыстың 1-шарты  бойынша  топтар өздерi  дайындаған  өлең жолдарымен  өздерiн  таныстырыды .

Сайыстың 2-шарты  сұрақтарға  жауап берiу.

 

"Тапқырлар "   тобына:

1.Идеал газдың  iшкi  энергиясы.

2.Жылу мөлшерi  және  жылу сыйымдылығы.

3.Меншiктi балқу  жылуы.

4.Термодинамиканың I-шi  заңы  қалай тұжырымдалады?

5.Меншiктi булану  жылуы.

                                         

" Ептiлер " тобына:

1.Изхоралық , изобаралық , адиабаталық  процестер туралы  не  бiлесiң?

2.Термодинамиканың II-заңын  тұжырымдаңдар?

3.Қайтымсыз процестерге  мысалдар  келтiрiңдер?

4.Жылу двигательдерiнiң  маңызы.

5.Жұмысты  есептеу.

 

Сайыстың 3-шарты  " Кiм  шапшаң " Есептер  шығару.

                                    

"Тапқырлар "  тобына:

 

Қысым P=100 кПа  болған  кезде аэростатты  толтырып  тұрған көлемi V=60м  гелийдiң  iшкi энергиясы  U  қандай?

А)9мДж, Б)8мДж,  В)10мДж,  С)7мДж, Д)6мДж.

 

"Ептiлер” тобына

 

V=2л көлемдi  алып  тұрған бiр  атомды  газдың iшкi  энергиясы  U=300 Дж болса ,  қысымы  қандай? 

 

 

A) P=3U/2U ,  Б)  P=2U/3U , В)  P=4U/2U,   С) P=3U/4U,   В)  P=5U/6U.

Сайыстың 4-шарты  ортаға  екi топтан  бiр-бiр  оқушы шығады.

 

 

Оларға  тақтада  орны  ауыстырылып   берiлген  формулаларды шарты  берiледi. Сайыстың   5-шартында 2-топ  бiр-бiрiнiң  дайындаған сұрақтарына  жауап  бередi.                   

 

" Тапқырлар”  тобына

 

1.Табғаттағы құбылыстардың қайтымсыздығына   

   мысалдар  келiру.

2.Жылу двигательдерiн  елiмiздiң   қандай салаларында  

   пайдаланамыз?

3.Жылу двигательдерiн  қолданғандағы  әсерлерiмен  

    негiзгi  бағыттары  қандай?

 

" Ептiлер "   тобына:

 

1.Қандай жағдайларда  жылу  мөлшерi терiс  болады?

2.Дененiң iшкi  энергиясы  қандай физикалық  шамаларға 

   тәуелдi?

3.Сығылғанда  газ  нелiктен  қызады?

 

 

 

 

Осы  5-шарт бойынша  екi  топтың арасындағы  шапшан-

дықпен , әрi уақыт  тауып ,  ептiлiкпен рейтингi  тәсiлi

бойынша қазылар  алқасы қорытынды  бағасын

шығарып , тиесiлi орындар  бердi. 1-шi  орын  " Тапқырлар”

тобына  берiлдi .Оқушыларға  тиесiлi  бағаларын қойдым .

 

Қорытынды.Сабақ соңында  қайталау сабағын  сайыс  түрiнде өткiзу  оқушыларды пәнге  қызықтырып, "Мен  көп бiлсем екен "  деген  бiлiмдi болуға  ынталандырады.  

 

Категория: Ашық сабақтар

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.